נושא: צמיגי כביש ?!? תאריך: 10/21/2006 5:27:00 AM
מחבר/ת: מתן דרורי
שלום לכולם 1:אני נוסע על אופני Hardy 1 ואני רוצה ליקנות צימגי כביש לנסיעות בעיר כדי שיהיה נוח (וביגלל שאני בטלן) אני רוצה גם ליקנות כבר חישוקים נוספים -יש למישהו עצה לגבי איזה צמיגים חישוקים ובעיקר מחירים ? 2: אני דיי מחפס שותף לנסיעות (אני גר בתל אביב ) אז אם מישהו מעוניין 312746335- איי סי קיו שלי
|