טקסט הודעת פורום
10/21/2006 8:21:00 AM
willi Coyote
יובל צודק ב 100% . אתה משלם הרבה עבור כלום.
נושא:
יובל צודק ב 100% . אתה משלם הרבה עבור כלום.
תאריך:
10/21/2006 8:21:00 AM
מחבר/ת:
willi Coyote
זה ה"זול" הכי יקר שיש.
חזרה לפורום