הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 8:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  יובל צודק ב 100% . אתה משלם הרבה עבור כלום.
נושא: יובל צודק ב 100% . אתה משלם הרבה עבור כלום. תאריך: 10/21/2006 8:21:00 AM
מחבר/ת: willi Coyote

זה ה"זול" הכי יקר שיש.


חזרה לפורום