הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארי גליקמן עם תוכן  kona fire mountain 2007
נושא: kona fire mountain 2007 תאריך: 10/21/2006 11:19:00 AM
מחבר/ת: ארי גליקמן

שלום לכולם
הייתי רוצה לקבל חוות דעת על fire mountain 2007 של kona, רכבתי עליהם (סיבוב ניסיון) מאוד נוח , תפור עלי :D , אבל אני לא יודע אם " יש תמורה בעד המחיר" , אודה מאוד לכל התייחסות.
בברכה ארי
http://www.slalom.co.il/Product.asp?p_id=110


חזרה לפורום