נושא: kona fire mountain 2007 תאריך: 10/21/2006 11:19:00 AM
מחבר/ת: ארי גליקמן
שלום לכולם הייתי רוצה לקבל חוות דעת על fire mountain 2007 של kona, רכבתי עליהם (סיבוב ניסיון) מאוד נוח , תפור עלי :D , אבל אני לא יודע אם " יש תמורה בעד המחיר" , אודה מאוד לכל התייחסות. בברכה ארי http://www.slalom.co.il/Product.asp?p_id=110
|