טקסט הודעת פורום
| 10/21/2006 12:29:00 PM |
|
נושא: חרא אופניים, יש לי אותם תאריך: 10/21/2006 12:29:00 PM
מחבר/ת: אמיר צור
חורקות, מתקתקות, בלאי גבוהה, כבדות, בולם זעזועים מחורבן (גם קדמי גם אחורי). לפני ששמתי להם פסגומי קיבלו פנצ´ר ממחטים של אורן הייתי המאושר באדם שהחלפתי אותם לז"ק טוב...
|
חזרה לפורום |
|
|