הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 12:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר צור עם תוכן  חרא אופניים, יש לי אותם
נושא: חרא אופניים, יש לי אותם תאריך: 10/21/2006 12:29:00 PM
מחבר/ת: אמיר צור

חורקות, מתקתקות, בלאי גבוהה, כבדות, בולם זעזועים מחורבן (גם קדמי גם אחורי). לפני ששמתי להם פסגומי קיבלו פנצ´ר ממחטים של אורן
הייתי המאושר באדם שהחלפתי אותם לז"ק טוב...


חזרה לפורום