טקסט הודעת פורום
10/21/2006 1:55:00 PM
איתן ברמן
אפשר...
נושא:
אפשר...
תאריך:
10/21/2006 1:55:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
כל הדגמים של נגררים כאלה שאני מכיר מתחברים אל מוט הכסא, כך שאין כל בעיה לחברם אל כל סוג של אופניים.
בהצלחה
חזרה לפורום