הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הכל יכול להיות....
נושא: הכל יכול להיות.... תאריך: 10/21/2006 2:30:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל, כפי שכתבתי, בעיות אחרות היו מורגשות גם בעת דיווש רגיל קדימה, ולא רק אחורה.
גם הצלבת הילוכים קלה, ואפילו מצב שהוא "חוקי" אבל מעמיד את השרשרת בזוית קלה לגלגלי השיניים (למשל: 1-4), עלולים לגרום לנפילת שרשרת בדיווש לאחור.
אם אתה לא בטוח, תוכל ללכת לחנות אופניים ולהתייעץ. אני עדיין משוכנע, לפי התיאור שלך, שלא מדובר בנזק פיזי לשום חלק במערכת.

בהצלחה


חזרה לפורום