הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 3:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תתחדש על ה-TYAX
נושא: תתחדש על ה-TYAX תאריך: 10/21/2006 3:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מדי דופק ידעים להעריך צריכת קלוריות על פי הדופק, הזמן ומשקל הרוכב. מדובר, כמובן, בהערכה, משום שיש גורמים נוספים שאינם נלקחים בחשבון, כמו מאסת שריר, אחוזי שומן, רמת כושר כללית וכיו"ב.
המחשבון של זולו מדויק עוד פחות מזה, משום שאין לו אפילו מושג כללי מהו הדופק שלך בעת הפעילות. מדובר בהערכה כל כך כללית, שאני לא רואה את ההגיון בהשואה: כל מחשבון שיתן לך תוצאה שונה מזו של זולו, יהיה אמין בעיני יותר.

א ב ל ....

המחשבון שלך איננו כולל מד דופק, ואמנם אינני מכיר אותו, אבל לא נראה לי שהוא מתיימר להציג את כמות הקלוריות שהוצאת במהלך האימון. נראה לי שאתה קורא נתון אחר בתור קלוריות, או שנתת קישור לא נכון למחשבון...

שבוע טוב


חזרה לפורום