נושא: שאלה חשובה מיועד למי שראה פסיפיק בלו או לכל מי ש תאריך: 10/21/2006 8:17:00 PM
מחבר/ת: עידו ד
שלום ברצוני לרכוש אופניים או רק את הגלגלים כמו של הרוחבים בפסיפיק בלו אהבהתי את זה שזה לא שפיצים עדינים וזה משהו מסיבי בעל מראה מצוין כל מי שמכיר את הגלגלים שאני מדבר עליהם ויודע איפה אפשר לרכוש פלוס תמונה זה יהיה טובה ענקית!!!!!!!!
|