נושא: מנעול תאריך: 10/21/2006 10:29:00 PM
מחבר/ת: אמיר צור
עד לא מזמן נעלתי את אופני עם מנעול קטן בשלושים שקל, עד שיום אחד גיליתי כמה הם עלובים... איבדתי את המפתח, בייאוש לקחתי אבן וניגשתי לאופניי שחנו 5 מטרים (אני לא מגזים) משוטר אדיש... מה לומר, אחרי חמש דקות רכבתי משם, משאיר אחרי מנעול הרוס. אז, מה שרציתי לומר, אל תתעצלו או תתקמצנו על מנעולים, כי די קל לפתוח את הפשוטים. אין אפס לכו על הדבסט.
אמיר
|