הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 10:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר צור עם תוכן  מנעול
נושא: מנעול תאריך: 10/21/2006 10:29:00 PM
מחבר/ת: אמיר צור

עד לא מזמן נעלתי את אופני עם מנעול קטן בשלושים שקל, עד שיום אחד גיליתי כמה הם עלובים... איבדתי את המפתח, בייאוש לקחתי אבן וניגשתי לאופניי שחנו 5 מטרים (אני לא מגזים) משוטר אדיש... מה לומר, אחרי חמש דקות רכבתי משם, משאיר אחרי מנעול הרוס. אז, מה שרציתי לומר, אל תתעצלו או תתקמצנו על מנעולים, כי די קל לפתוח את הפשוטים. אין אפס לכו על הדבסט.

אמיר


חזרה לפורום