הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 11:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן מלכה עם תוכן  מה אתם אומרים על הדגם הזה ? כנסו....
נושא: מה אתם אומרים על הדגם הזה ? כנסו.... תאריך: 10/21/2006 11:42:00 PM
מחבר/ת: עידן מלכה

חברה מה אתם אומרים על הדגם הזה של iron horse -warrior elite ???
הנה קישור....


http://www.pedalim.com/Product.asp?Pid=25669871&Cat2Cat1ID=69&Cat2ID=267


חזרה לפורום