טקסט הודעת פורום
| 10/21/2006 11:42:00 PM |
|
נושא: מה אתם אומרים על הדגם הזה ? כנסו.... תאריך: 10/21/2006 11:42:00 PM
מחבר/ת: עידן מלכה
חברה מה אתם אומרים על הדגם הזה של iron horse -warrior elite ??? הנה קישור....
http://www.pedalim.com/Product.asp?Pid=25669871&Cat2Cat1ID=69&Cat2ID=267
|
חזרה לפורום |
|
|