נושא: יש לי חדשות רעות בשבילך.... תאריך: 10/22/2006 7:39:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני לא יודע איזה אופניים יש לך ואיפה אתה משאיר אותם (אל תפרט - זה עוד עלול לתת רעיון למישהו...), אבל אופניים שנעולים מחוץ למבנה בטוח - יגנבו (לא, מחסן האופניים של הבניין המשותף הוא לא מקום בטוח). זו רק שאלה של זמן. מנעול משובח של אופנועים רק ידחה מעט את הקץ. אם אתה חייב להשאיר אופניים נעולים בחוץ, דאג שיהיו אופניים זולים ושנראים מוזנחים, שלא יהיו חלקים שמתפרקים בקלות (QR), ושיהיה מנעול משובח שיסגור אותם, דרך השלדה, הגלגלים והכסא. כך יכאב לך פחות כשיגנבו אותם...
ופתגם ששמעתי מאיש אחד חכם: מנעולים הם נגד אנשים ישרים נגד גנבים אין הרבה מה לעשות...
|