נושא: סמפגמפר תאריך: 10/22/2006 4:31:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
הייעדן עדן לי יש סטמפגמפר fsr משנת 2004 ומעבר לזה שהם יפים (לטעמי) הם אחלה אופניים : קלות מאוד (13 קילו), מטפסות פיצוץ ונוסעות סבבה. אני לא מכיר את הדגמים היותר מאוחרים אבל הרעיון נראה לי דומה. מה שכן תשתדלי לקחת אתהאופניים עם בולפ קידמי של פוקס ולא של מניטו. לגבי ה- GT אני מכיר את הדור הקודם של האופניים (עד שנת 2004) ואין ספק שהסטמפ לוקח אותם בקלות לגבי הדור החדש..לא ממש יודע אבל נראה לי שהסטמפ קלות יותר משמעותית. לגבי השירות והאנשים..נכון שברוזן יש אנשים נחמדים, אינטליגנטים ואדיבים אבל תזכרי שבסופו של דבר רוב הזמן את תרכבי על האופניים ולא תבלי בחנויות (אני מקווה בשבילך לפחות..) מצמן ת"א (עם דגש על ת"א.. כי יש סניפים אחרים)אולי לא הכי נחמדים שבעולם אבל את העבודה הם עושים (ולוקחים עליה לא מעט כסף..) בקיצור אני מציע לך אם כבר הגעת לישורת האחרונה לקחת את הזמן ולבדוק כמה שיותר על כל זוג ביקורות, לסוע על אופהיים של מכרים וכו. אגב אולי שווה להכנס ל- mtbr.com שהוא אתר ביקורות האופניים הגדול בעולם.
|