הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2006 6:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Noam Elinger עם תוכן  צריך יעוץ לבולם אחורי
נושא: צריך יעוץ לבולם אחורי תאריך: 10/22/2006 6:06:00 PM
מחבר/ת: Noam Elinger

ברשותי Trek fuel ex5 חדשות
הן מגיעות עם בולם אחורי RockShox mc 3.3
כדאי להחליף ל Fox Float RP3 ?
מה יותר טוב?
מה המחיר של הRockshox בקניית חדש?

אשמח לתשובות מקצועיות
תודה
נעם


חזרה לפורום