טקסט הודעת פורום
| 10/22/2006 6:06:00 PM |
|
נושא: צריך יעוץ לבולם אחורי תאריך: 10/22/2006 6:06:00 PM
מחבר/ת: Noam Elinger
ברשותי Trek fuel ex5 חדשות הן מגיעות עם בולם אחורי RockShox mc 3.3 כדאי להחליף ל Fox Float RP3 ? מה יותר טוב? מה המחיר של הRockshox בקניית חדש?
אשמח לתשובות מקצועיות תודה נעם
|
חזרה לפורום |
|
|