נושא: עלות הגלגלים תאריך: 10/22/2006 9:22:00 PM
מחבר/ת: תומר שטרוה
העלויות הן אסטרונומיות יכול להגיע ל-1500$ בקלות לדעתי הם לא מצדיקים את המחיר נכון הם קלים מיסבים סגורים ללא חיכוך כמעט אבל יחד עם זאת קרבון הוא חומר עדין ושביר הגלגלים נועדו לקבוצות מקצועיות שתקציב אצלהם לא בעייתי כך שאם נשבר קונים חדש ואני מניח שזה לא המצב אצלך
|