נושא: לא בטוח בכלל... תאריך: 10/22/2006 10:33:00 PM
מחבר/ת: ilan vasco
ניסיתי לחבר להארדרוק את הטריילר של BURLEY. הכוונה לעגלה נגררת עם שני גלגלים ולא לחצי אופניים. הטריילר הזה אמור להתחבר לצד שמאל של המשולש האחורי ובהארד רוק יש בדיוק במקום שזה אמור להתחבר איזו חתיכת ברזל לחיזוק המשולש כך שאי אפשר לחבר את הטריילר.....
תלוי למה אתה מתכוון ותלוי לאיזה אופניים...
|