טקסט הודעת פורום
| 10/22/2006 11:17:00 PM |
|
נושא: נכון תאריך: 10/22/2006 11:17:00 PM
מחבר/ת: אורי פונדק
ראיתי היום בחנות בנתניה את הטריילר שהם מציאים עם בולם קפיץ. עלות כ 650 ש"ח לפני מו"מ. הוא נראה לי מתחבר בקלות עם חיבור מהיר.
בכל אופן מחר בסוף היום נמשיך בבדיקה ואם יהיו עדכונים אז אשמח למסור.
|
חזרה לפורום |
|
|