נושא: מתחיל מ-0 אשמח לעזרה קלה. תאריך: 10/23/2006 4:43:00 PM
מחבר/ת: שקד
אני מתחיל מכלום. אף פעם לא רכבתי על אופני כביש (שטח כן), ואני רוצה להכנס לתחום ואני מתכוון להיכנס אליו חזק ולהתקדם מהר ככל שאני יכול.
לא רוצה מרוצים ולא רוצה ספרינטים מהירים, אני רוצה יעילות במרחקים ארוכים, נוחות, ויכולת לשאת איתי דברים.
אני רוצה אופניים יד שניה כדי לחסוך כסף (תקציב כללי עד 3000 לאופניים + עד 1000 לאביזרים). מה הדברים שאני צריך לשים לב אליהם? איפה אני מתחיל? כוון כללי?
כל דבר יעזור לי אני פה עיוור בינתיים...תודה מראש, שקד מאיר.
|