הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2006 8:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren benhaim עם תוכן  צריך עזרה
נושא: צריך עזרה תאריך: 10/23/2006 8:12:00 PM
מחבר/ת: oren benhaim

אשמח לדע את דעתכם על האופניים האלה http://www.mongoose.com/bikes/detail_us.php?id=440&brandLine=Pro_US&brandID=76

כמה לדעתכם הן אמורות לעלות??
יש משהו אחר שתציעו לי??



חזרה לפורום