הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2006 8:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי רבינוביץ עם תוכן  שאלה לשחר לגבי TREK4500
נושא: שאלה לשחר לגבי TREK4500 תאריך: 10/24/2006 8:44:00 AM
מחבר/ת: שלומי רבינוביץ

שחר בוקר טוב !
לאחר חיפושים ממושכים אחר אופני כניסה נשארתי עם שני דגמים ,
GIANT IGUANA ו TREK4500. לגבי אופני GIANT קיבלתי ממך המלצה חיובית , השאלה שלי הינה , איך הדגם של TREK4500 לעומת הדגם של IGUANA ועל איזה דגם היתה ממליץ ?
לגבי הTREK4500 שמעתי המון פידבקים חיובים והמון המלצות חמות .

תודה מראש
שלומי


חזרה לפורום