נושא: שאלה לשחר לגבי TREK4500 תאריך: 10/24/2006 8:44:00 AM
מחבר/ת: שלומי רבינוביץ
שחר בוקר טוב ! לאחר חיפושים ממושכים אחר אופני כניסה נשארתי עם שני דגמים , GIANT IGUANA ו TREK4500. לגבי אופני GIANT קיבלתי ממך המלצה חיובית , השאלה שלי הינה , איך הדגם של TREK4500 לעומת הדגם של IGUANA ועל איזה דגם היתה ממליץ ? לגבי הTREK4500 שמעתי המון פידבקים חיובים והמון המלצות חמות .
תודה מראש שלומי
|