נושא: בעיות בבולם של האינדורו תאריך: 10/24/2006 6:14:00 PM
מחבר/ת: erez matas
בבעלותי אינדורו 05 150 אקספרט שמעט מאוד רכבתי עליהים באחת הרכיבות הרגשתי שאין ריבאונד בבולם האחורי האלמנט ה-5 ניסית לכוון אותו ע"י כפתור הרבאונד אך לשווא, הגעתי אם האופניים ב29.9.06 למצמן קריות בטענה שאין ריבאונד בבולם אך אלא בדקו את האופניים ומסרו כי הבולם תקין וכי היה חסר אוויר בבולם לקחתי בחזרה את האופניים ובדקתי אותם והתברר כי התקלה עדיין קיימת דיברתי בשיחת טלפון עם הסניף הראשי בת"א ואלא מסרו לי להחזיר את האופניים לסניף בקריות והם ישלחו את הבולם לבדיקה בסניף בת"א לדברי אבי ממצמן קריות התהליך אמור לקחת כשבוע וחצי לערך לאחר שבועיים התקשרתי לאבי ממצמן וזה מסר לי כי הוא צריך לקבל תשובה מחר, התקשרתי למחרת וקיבלתי תשובה דומה,עבר שבוע נוסף התקשרתי אתמול ומסרו לי להגיע מחר לקחת את האופניים כי יש אישור לבולם חדש דגם 06 הגעתי היום לסניף מצמן קריות (24.10.06 ) ביקשו ממני לשבת על האופניים על מנת לכוון את הבולם החדש אך למרבה הפלא יש דליפת אוויר מהבולם החדש והוא לא תקין,מסרו לי להיות איתם בקשר מחר כי כנראה יחליפו בולם חדש אחר לאופניים...... :((
|