נושא: X-6 תאריך: 10/24/2006 9:25:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי
בימים אלו שקלתי לקנות את דגם ה SHIFT-3, במצמן ראיתי שדגם ה X-6 שהיה מתומחר בדיוק כמוהן, נמכר במבצע סוף שנה במחירים מאד מאד אטרקטיבים.
לאחר התייעצות עם חבר´ה מביני עניין, ומהתרשמות שטחית, זהו דגם eXtreme וככזה, כבד יותר, גלגלים עבים יותר (2.35) ועם התנגדות גלגול משמעותית יותר, ועם מכלולים די בסיסיים.
מכיוון שאני חובב\מתחיל לא השתכנעתי לקנות למרות המחיר המאד מפתה, אם אתה מחפש eXtreme התמורה יחסית למחיר טובה מאד, שוב זו דעתי בלבד ללא שום התרשמות מנסיעה (סקר שוק אישי בלבד)
ליאור
|