הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2006 12:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן בן חמו עם תוכן  יש לי אופני X3 של שנת 2005
נושא: יש לי אופני X3 של שנת 2005 תאריך: 10/25/2006 12:02:00 AM
מחבר/ת: עידן בן חמו

עם חלקים של שנת 2005
רק שלדת X6 חדשה שקבלתי בגלל ששברתי את השלדה של הX3
אם אתה רוצה פנה אלי במסרים...


חזרה לפורום