טקסט הודעת פורום
10/25/2006 12:02:00 AM
עידן בן חמו
יש לי אופני X3 של שנת 2005
נושא:
יש לי אופני X3 של שנת 2005
תאריך:
10/25/2006 12:02:00 AM
מחבר/ת:
עידן בן חמו
עם חלקים של שנת 2005
רק שלדת X6 חדשה שקבלתי בגלל ששברתי את השלדה של הX3
אם אתה רוצה פנה אלי במסרים...
חזרה לפורום