טקסט הודעת פורום
| 10/25/2006 4:05:00 PM |
|
נושא: טיפול בבולם תאריך: 10/25/2006 4:05:00 PM
מחבר/ת: edmond צייד הקבוצות
שלום למומחים! איך בודקים תקינות של בולם (הכוונה אם עושה את העבודה)ואם בכלל צריך טיפול ? לחץ אויר נדרש, מדובר בבולם קדמי, אויר, MANITOU´MARS´ELITE´ תודה מראש לכל העונים
|
חזרה לפורום |
|
|