הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2006 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  edmond צייד הקבוצות עם תוכן  טיפול בבולם
נושא: טיפול בבולם  תאריך: 10/25/2006 4:05:00 PM
מחבר/ת: edmond צייד הקבוצות

שלום למומחים!
איך בודקים תקינות של בולם (הכוונה אם עושה את העבודה)ואם בכלל צריך טיפול ?
לחץ אויר נדרש,
מדובר בבולם קדמי, אויר,
MANITOU´MARS´ELITE´
תודה מראש לכל העונים


חזרה לפורום