הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2006 8:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי פרנקל עם תוכן  למנהל/י האתר.....
נושא: למנהל/י האתר..... תאריך: 10/25/2006 8:52:00 PM
מחבר/ת: נתי פרנקל

לא יודע.... ,אולי אני קצת שונה אבל ככל שהשתדלתי להפנים ולתרגל לעיצוב החדש של האתר ,פשוט כשלתי.
האתר הפך לפחות נוח לגלישה,פחות נגיש לתחומי עניין שכיחים ובכלל פחות ידידותי למשתמש.
אז אנא למען הגולשים/ רוכבים ,חיזרו למתכונכם הישן הטוב והנוח.
בברכה
נתי.



חזרה לפורום