טקסט הודעת פורום
10/26/2006 3:16:00 PM
S
הצטרפות לקבוצה
נושא:
הצטרפות לקבוצה
תאריך:
10/26/2006 3:16:00 PM
מחבר/ת:
S
אני רוכב מתחיל, מעונין להצטרף לקבוצה של רוכבים לטיולי שטח (בעיקר).
יש קבוצות שמקבלות חברים, או שהטיולים הם לפי היכולת ומי שרוצה בא?
חזרה לפורום