הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2006 4:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  נחל אלכסנדר
נושא: נחל אלכסנדר תאריך: 10/27/2006 4:56:00 PM
מחבר/ת: יוס י

אני רוכב שם לפעמים עם הבן שלי (בן 7)

ניתן להתחיל ממעברות עד גשר הצבים.
אם רוצים קצת שטח - אפשר להמשיך עד החוף

מסלול מדהים בחורף, עם אווירה של חו"ל. מישורי וצמוד למים (ובהמשך החול מהודק בחורף).
המסלול לא מעגלי. יש בית קפה נחמד בצומת וניתן לסיים שם.

קישור למסלול:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=447


חזרה לפורום