טקסט הודעת פורום
10/27/2006 5:10:00 PM
בן כהן
יש מקום לקפיצות?
נושא:
יש מקום לקפיצות?
תאריך:
10/27/2006 5:10:00 PM
מחבר/ת:
בן כהן
יש לי אופני הרים אני רוצה למצוא מקום לקפוץ ולהשתולל איתם ולרכב בשטח אם מישהוא יכול לעזור לי אני ישמח
חזרה לפורום