הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2006 5:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בן כהן עם תוכן  יש מקום לקפיצות?
נושא: יש מקום לקפיצות? תאריך: 10/27/2006 5:10:00 PM
מחבר/ת: בן כהן

יש לי אופני הרים אני רוצה למצוא מקום לקפוץ ולהשתולל איתם ולרכב בשטח אם מישהוא יכול לעזור לי אני ישמח


חזרה לפורום