הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2006 6:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בנאי עם תוכן  אם אתה שואל אותי
נושא: אם אתה שואל אותי תאריך: 10/27/2006 6:56:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי

אז אם אתה מחפש EXTREME אז ההצעה מאד, מאד יפה.
מכיוון שאני מתחיל ולא יכול לתת לך מניסיוני (שאינו קיים) אוכל רק להגיד שהן X לטוב ולרע:
טוב - חסונות, חברה מכובדת, שירות מעולה, מחיר פצצה.
רע - משקל (כמו כל האקסטרים)

my 2 cents

ליאור


חזרה לפורום