נושא: אם אתה שואל אותי תאריך: 10/27/2006 6:56:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי
אז אם אתה מחפש EXTREME אז ההצעה מאד, מאד יפה. מכיוון שאני מתחיל ולא יכול לתת לך מניסיוני (שאינו קיים) אוכל רק להגיד שהן X לטוב ולרע: טוב - חסונות, חברה מכובדת, שירות מעולה, מחיר פצצה. רע - משקל (כמו כל האקסטרים)
my 2 cents
ליאור
|