טקסט הודעת פורום
| 10/28/2006 10:21:00 AM |
|
נושא: כיוון האוכף /כיסא תאריך: 10/28/2006 10:21:00 AM
מחבר/ת: oded oded
לי ולחברי לרכיבה הייתה בדיוק אותה בעייה. מה שפתר את העניין הוא כיוון הכיסא . למעשה ברגע שכיוונתי את צורת האוכף כלפי מטה ( מאחור גבוה יותר מאשר מקדימה) הבעייה נפתרה . תנסה וספר אם עזר לך עודד
|
חזרה לפורום |
|
|