הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2006 10:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron kjni עם תוכן  אני צריך עזרה מי שמביןבאופניים שייככנס
נושא: אני צריך עזרה מי שמביןבאופניים שייככנס תאריך: 10/28/2006 10:29:00 AM
מחבר/ת: ron kjni

אני רוצה לקנות אופני פעלולים טראק טי 20 איך הם?



חזרה לפורום