נושא: יצאתי לדרך... תאריך: 10/28/2006 12:43:00 PM
מחבר/ת: דני ש
השבוע הפכתי לבעליהן הגאה למדי של TREK FUEL EX 5 E, והתחלתי את המסע אל הכושר (אחרי עשור של היעדר פעילות ספורטיבית). אין לי מודל להשוואה אבל 30 קמ´ שגמעתי בשבוע הראשון נראים לי כמצדיקים את ההוצאה היחסית גדולה על האופניים (וידעתי היטב שכאופני פתיחה אני ממש מכוון גבוה מדי בתור התחלה), פשוט נהניתי מכל רגע (חוץ אולי מהעליות הראשונות שהזדמנו לי...
קיבלתי יחס ושירות מצויינים בחנות החדשה של TREK בבאר שבע, שפע רב של הסברים סבלניים, ארוכים ומפורטים והזמנה לביקור שבועי לביקורות, קפה ושיחה/ייעוץ בענייני רכיבה. הבעלים רונן והאיש הטכני פשוט היו מקסימים והיתה זאת עבורי חווית קנייה נעימה.
בברכת יום שקט ושבוע רכיבה נעים לכולם...
דני
|