טקסט הודעת פורום
| 10/28/2006 1:13:00 PM |
|
נושא: מתקן לגלגל אחורי (ג´ייפ) המתחבר לברגי הגלגל תאריך: 10/28/2006 1:13:00 PM
מחבר/ת: יעקב 4x4
מחפש מתקן לאופניים המתחבר לגלגל אחורי של ג´ייפ, (לא המתקן עם הרצועות) מתקן המתחבר לברגי הגלגל האחורי.
תודה על העזרה,
יעקב ;)
|
חזרה לפורום |
|
|