טקסט הודעת פורום
| 10/28/2006 2:11:00 PM |
|
נושא: עזרה בתימכור תאריך: 10/28/2006 2:11:00 PM
מחבר/ת: ליאור
ברשותי trek 4700 בנות 3 וחצי עם שידרוגים רבים כגון הילוכים lx מלא,צמיגים חדשים,מעצורי avid,בולם skareb,שרשרת xt.אני מעוניין למכור אבל אינני יודע לתמכר אותם.אם מישהו יוכל לעזור אשמח מאוד
|
חזרה לפורום |
|
|