הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2006 2:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  עזרה בתימכור
נושא: עזרה בתימכור תאריך: 10/28/2006 2:11:00 PM
מחבר/ת: ליאור

ברשותי trek 4700 בנות 3 וחצי עם שידרוגים רבים כגון הילוכים lx מלא,צמיגים חדשים,מעצורי avid,בולם skareb,שרשרת xt.אני מעוניין למכור אבל אינני יודע לתמכר אותם.אם מישהו יוכל לעזור אשמח מאוד


חזרה לפורום