הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2006 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביעד ישראלי עם תוכן  גם אני...
נושא: גם אני... תאריך: 10/28/2006 3:09:00 PM
מחבר/ת: אביעד ישראלי

קניתי אצל רונן בבאר שבע TREK FUEL EX5 (לצערי לא E :rolleyes: ). אופניים מדהימים.
רונן והחבר´ה נותנים שירות איכותי. ממש הגיע הזמן שיהיה לנו הדרומיים חנות ברמה כזו...
יישר כוח! ורכיבה מהנה.


חזרה לפורום