טקסט הודעת פורום
| 10/28/2006 3:09:00 PM |
|
נושא: גם אני... תאריך: 10/28/2006 3:09:00 PM
מחבר/ת: אביעד ישראלי
קניתי אצל רונן בבאר שבע TREK FUEL EX5 (לצערי לא E :rolleyes: ). אופניים מדהימים. רונן והחבר´ה נותנים שירות איכותי. ממש הגיע הזמן שיהיה לנו הדרומיים חנות ברמה כזו... יישר כוח! ורכיבה מהנה.
|
חזרה לפורום |
|
|