נושא: Specialized Hardrock Comp Disc 2007 תאריך: 10/28/2006 8:42:00 PM
מחבר/ת: דניאל
אני מעוניין לירכוש את האופניים Specialized Hardrock Comp Disc 2007.
עכשיו יש לי כמה שאלות.
1) המעצורים שלהם טובים? 2) הבולמים של האופניים הנ"ל טובים (לקפיצות, קצת דרופים,XC וטיפה AM )[לא רמה כל כך אגרסיבית]??? או שאתם ממליצים לעשות טרייד-אין ברגע שרכשתי את האופנים לבולמים יותר טובים??? ואם אתם חושבים שכדי לי לשפר בבקשה תגידו לאיזה בולמים כדי לי לשפר (שלא יעבור את ה-1000 ש"ח). 3) איך המעביר הילוכים האחורי והקידמי שלהם??? 4)מה אתם אומרים על האופניים בכללי???
תודה לעוזרים, דניאל ;) .
|