נושא: נאבה גלגל אחורי תאריך: 10/29/2006 2:16:00 PM
מחבר/ת: naor inbar
טיפלתי בנאבה, סגרתי, חיזקתי, רכבתי, אחרי מספר רכיבות נוצר חופש בנאבה. הידקתי שוב אבל כשאני מהדק במקום שהאום החיצוני יסגר, האום הפנימי נפתח. מצד שני (תרתי משמע) אני לא מצליח לתפוס קונטרה כדי לאלץ את החיצוני להדק את הפנימי ולא להיפך.
מה עושים???
|