הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2006 11:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בנאי עם תוכן  שאלה: כיוון בולם Manitou Axel Comp
נושא: שאלה: כיוון בולם Manitou Axel Comp תאריך: 10/29/2006 11:29:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי

היי חברים.

יש לי בולם כזה חדש באופניים, מהלך 120 מ"מ.
הכיוון נעשה רק על הבורג בצד השמאלי...

ולשאלה, האם הקשחה או ריכוך של הבולם נעשות רק על הזרוע השמאלית, האם במצב הקשחה מלאה, החלק השמאלי נושא בעומס רב יותר מהימני ? האם לא יכול להיגרם נזק לציר הגלגל ?

כמו כן, הבולם (חדש) די מזיע על המוטות, האם זה סביר והאם יש דרך להאריך את חייו או לשמר אותו מטינופת וליכלוך ?

תודה מראש לעונים

ליאור


חזרה לפורום