נושא: תחנות מים בסובב כינרת תאריך: 10/30/2006 1:00:00 AM
מחבר/ת: זיו זיימן
תגידו, אני רוצה להיערך לסובב כינרת (הסיבוב המלא אלא מה?) ויש לי 2 שאלות קטנות אך עקרוניות על תחנות מים בסובב כינרת דבר ראשון אני רוצה להגיד שאני לא בונה רק עליהם אלא אני בא עם מנשא 3 ליטר + בקבוק קטן עם משקה איזוטוני
אז ככה: זה כמו בתחרויות שמגישים לך את הבקבוק ומגישים אותו פתוח? אפשר למלא שם מים למנשא (3 ליטר) או שמוגבל לבקבוק לרוכב? מותרת או מוסדרת(פחים גדולים) שם זריקת הבקבוקים או שאני נתקע איתו לשאר הסיבוב?
|