נושא: תודה מיוחדת לשמוליק מאופני מקס ולאלברט מא.סרנגה תאריך: 10/30/2006 7:50:00 AM
מחבר/ת: ניב
תודה רבה וגדולה לשמוליק - אופני מקס - קרית אתא ולאלברט - א.סרנגה יבואן אופני פוג´י - מושב רשפון. שלדת אופני (פוג´י 2004) נשברה. תלונתי על תקלות חוזרות ונשנות וחוסר שביעות רצון הועברה באמצעות שמוליק - אופני מקס - קרית אתא, לטיפול א. סרנגה - היבואן. יומיים לאחר שהיבואן ביקש אותי להשאיר את אופני לבחינה ובדיקה מעמיקה - בשיחה טלפונית הודיעוני כי אופני הוחלפו כולל כל המכלולים וללא כל תמורה באופניים דגם 2006 ועם חיוך גדול הוזמנתי לשוב ולפנות אליהם לכל דבר שאינו לשביעות רצוני. ישר כוחכם. ניב בן יצחק
|