טקסט הודעת פורום
| 10/30/2006 1:52:00 PM |
|
נושא: המלצה תאריך: 10/30/2006 1:52:00 PM
מחבר/ת: דור דביר
היי! אני רכבתי בעבר על טרק 4500 אופניים סבבה אין מה להגיד אבל היום אני רוכב על האיגואנה שהם אופניים מעולות ואין מה להשוות אותם לטרק. וכמו ששחר אמר תנסה את כל אחד ותבחר מה יותר נוח לך.
|
חזרה לפורום |
|
|