הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2006 7:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  Enduro or Stamp.
נושא: Enduro or Stamp. תאריך: 10/30/2006 7:56:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger

היי אסף

אני רוכב אנדורו מספר שנים אך בדגם הקודם 2004.
אני מרוצה מאד, אוכלים הכל, ירידות טכניות, תחושה מאד בטוחה על האופניים בעליות יש קושי אך לדעתי סביר בהחלט, נעילת בולם קידמי ואחורי עוזרים מאד במצבים מסויימים. היכולות הטכניות שלהם מדהימות.
אל תשכח שאנדורו 2006-7 כבדות יותר משמעותית ולכן הייתי הולך על סטמפג´מפר 2007 שלדעתי שונו לכיוון ה ENDURO הישנות ועדיין קלות יותר.
האופניים הבאות שלי אם אמשיך עם SPECIALIZED יהיו סטמפג´מפר.

תבקש זוג למבחן, עליה של K20 ןירידה שלו או חורשים יתנו לך אינדיקציה טובה. בהצלחה
אלי

תשלח מייל עם הבחירה ומדוע, אני בשלב גיוס כספים... :laugh:


חזרה לפורום