נושא: תודה, נכון... תאריך: 10/31/2006 7:32:00 AM
מחבר/ת: אסף
גם אני התרשמתי שהפלטפורמה של האנדורו החדשים היא יותר לכיוון פרירייד לייט כזה, שילדה מאוד אגרסיבית וכבדה. הסטמפ נראים על הנייר מצויינים, ונעשו בהם שיפורים על מנת להכשירם לשטח יותר קשה (הגבהת הציר המרכזי, גיאומטריה משתנה, חומר השילדה). הנטייה היא לסטמפ, אבל החשש הוא מלטעות ולהגביל את עצמי לעתיד. אסף
|