הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2006 9:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amit itzhak עם תוכן  רוכב חדש
נושא: רוכב חדש תאריך: 10/31/2006 9:35:00 AM
מחבר/ת: amit itzhak

שלום אני רוכב חדש אני רוכב חצי שנה יש ברשותי אופניים פשוטות ...
ורציתי להשתדרג קצת .. אני רוכב בעיקר שבילים והתקציב שלי עד 2000 שקל
1.האם כדאי זנב קשיח או שיכוך מלא
2. האם כדאי לקנות יד שניה?
3. תוכלו להמליץ לי על משהו?
תודה רוכב מתחיל


חזרה לפורום