טקסט הודעת פורום
| 10/31/2006 1:08:00 PM |
|
נושא: אני מוכר אופניים תאריך: 10/31/2006 1:08:00 PM
מחבר/ת: ליאור חברון
אם תרצה יש לי אופני דיימונדבק, מערכות ממש טובות, מעביר אחורי - דאור 27 הילוכים, בולם קדמי - מגנום, במצב מכני טוב. יכולות להתאים לך בדיוק.
|
חזרה לפורום |
|
|