טקסט הודעת פורום
10/31/2006 1:44:00 PM
אילון שגיא
"אורך" בולם מקסימלי ל giant trance
נושא:
"אורך" בולם מקסימלי ל giant trance
תאריך:
10/31/2006 1:44:00 PM
מחבר/ת:
אילון שגיא
האם מישהו יודע (בוודאות) מהו הבולם הקדמי ה"ארוך" ביותר שניתן להרכיב על האופניים לפי הוראות הייצרן?
חזרה לפורום