נושא: בעיה בברקס ... תאריך: 10/31/2006 9:36:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
שלום. יש לי ברקס V. בברקס הקידמי יש לי בעיה שהרפידה מצד ימין נוגעת לי בגלגל .. אז לקחתי מפתח אלן ... והורדתי את הרפידה .. ועכשיו היא על הג´אנט .. אבל צמודה מידי .. אבל הרפידה השמאלית לא נוגעת בכל בג´אנט (כמובן חוץ מבזמן הלחיצה על הברקס) איך אני מאזן את שתי הרפידות ? תודה לראש לעוזרים.
|