טקסט הודעת פורום
| 10/31/2006 10:02:00 PM |
|
נושא: עוד שאלונת תאריך: 10/31/2006 10:02:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי
איתן תודה.
אם כך, אני מניח שלא אמור להיגרם עיוות.
בנוסף, האם הזעה בצד ימין היא מהגריז, או מהשמן של הבולם עצמו(אמרת שצד ימין הוא הבולם עצמו וצד שמאל הקפיץ באם הבנתי נכון)
ליאור
|
חזרה לפורום |
|
|