הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2006 10:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בנאי עם תוכן  עוד שאלונת
נושא: עוד שאלונת תאריך: 10/31/2006 10:02:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי

איתן תודה.

אם כך, אני מניח שלא אמור להיגרם עיוות.

בנוסף, האם הזעה בצד ימין היא מהגריז, או מהשמן של הבולם עצמו(אמרת שצד ימין הוא הבולם עצמו וצד שמאל הקפיץ באם הבנתי נכון)

ליאור


חזרה לפורום