הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2006 9:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם כשאתה אומר "הזעה"
נושא: אם כשאתה אומר "הזעה" תאריך: 11/1/2006 9:01:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אתה מתכון שיש שכבה דקיקה של שמן על הרגל - מדובר בגריז, וזה תקין.
מנגנון השיכוך הוא מנגנון פנימי, שאינו חלק מהרגל החיצונית. נזילת שמן ממנגנון השיכוך תיראה דוקא מלמטה בצורת הצטברות בוץ שומני בתחתית הרגל הימנית, ואולי אפילו טפטוף.

איתן


חזרה לפורום