הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2006 9:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שני דברים
נושא: שני דברים תאריך: 11/1/2006 9:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

דבר אחד - מה אפשר בלי לפגוע באופניים. שמעתי על יותר מאחד שהרכיב בולם בעל אורך משתנה בין 100 ל-130, ומרוצה מאוד.

דבר שני - מה אפשר בלי לפגוע באחריות היצרן/יבואן: אם אתה עובר את האורך של 100מ"מ (שאיתו מגיעים האופניים), אל תסתפק בפחות מתשובה רשמית בכתב של היבואן או היצרן (EMAIL קביל מהבחינה הזאת). כל דבר אחר וכל דעה אחרת שתשמע ממישהו שאיננו נציג רשמי עלול להעמיד אותך במצב לא נעים כשתרצה לממש אחריות.

בהצלחה


חזרה לפורום