נושא: עקרונית - כן תאריך: 11/1/2006 10:14:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
השאלה היא מה חשב המהנדס ששירטט אותם, והאם מהלך הבולם הסטנדרטי שמגיע איתם נקבע בגלל שזה גבול היכולת שלהם, או בגלל שזה מה שמתאים ליעוד המוצהר שלהם על פי היצרן. לי אין תשובה חד משמעית בעניין, כי אני לא המהנדס ההוא...
כמו שציינתי, שמעתי מכמה אנשים שהרכיבו מזלג בעל מהלך משתנה עד 130מ"מ, ורוכבים אגרסיבי, שאין בעיות (בינתיים...). אם אתה רוצה להאריך מהלך בולם לטובת הקצנת האגרסיביות של רכיבתך, הייתי ממליץ להחליף אופניים למשהו מתאים יותר (אם כבר GIANT, אז ה-REGIN המהוללים - ויש דגמים רבים וטובים). אם הכונה היא לרכב AM רגוע (בלי קפיצות גבוהות מדי או תיקול מדרגות גבוהות) ולהגביר את מרכיב הפינוק - לא נראה לי שתהיה בעיה.
רק זכור, שאם תהיה בעיה - אין לך את מי להאשים...
בהצלחה
|